قصص سكس بنات جميله حقيقيه ممتعه
Healthcare

ولد هيجان ينيك بنت شرموطه

ولد هيجان ينيك بنت شرموطه تعشق النيك الساخن

محمد: الصراحه انا كمان بحبها بس متقوليش لحد) عبير فعلا كانت غايه في الجمال و الاناقة ترتدي احلى الملابس اجمل من اختها عيناها عسلي وجهها ابيض وخدودها اووف لو تشوفها تبقى عاوز تبوسه وشفايف حمرة مائله للوردي جسمها متناسق من جميع النواحي رجلين ملفوفتين وطيز بيضاء ليس كبيرة ولا صغيرة بل متوسطه كانت عود فرنسي أصيل (


شوشو : ماشي وصمتنا قليلا وقالت إنا ماشيه انام قلتلها تصبحي علي خير وذهبت وهي تمشي بخطوت بطيئه وتهز مؤخرتها بأغراء قلت ولو ...من حقه يدلع وضحكت وضحكت ضحكه عاليه بشرمطه وبكل عهر ومليئه بالغنج والدلال هههههه
بعد تلك الضحكه تغيرت 180 درجه أصبحت أفكر بعائشه وشرمطتها وكيف تطلق مثل هذه الضحكه اكيد هي تحاول تثيرني

سكس عواطف . سكس جميلات جديد . نيك طيز بيضاء . بورنو طحن . افلام سكس ناعم . صور نيك بنات جميلات . سكس مصرى شديد

بعدها جلست انا ع التلفزيون وفكرت بالتسلل لأرى عائشه وحتى ان استيقظت هصارحها وذهبت لغرفتها وفتحت الباب قليلا لأرى ان كانت نائمه فعلا كانت نائمه على جنبها اليمين وترتدي قميص نوم زهري وسروال شفاف دخلت و تقربت منها ووضعت يدي ع خصرها اهزها اتفقد درجه وعيها وجدتها تغط في نوم عميق مسكت فردت طيزها اتحسسها كانت طريه رغم صغرها حاولت إنزال السروال مقدرتش قلبتها ع بطنها وأصدرت عائشه ها اههه بصوت واطي توقفت شويه ونزلت سروالها ببطئ اح كانت بدون كلوت وضعت اصبعي الأوسط ع فتحت كسها ادخله وأخرجه ثلاث او اربع مرات إلى أن هجت وضعت يدي الاثنين على فردتي طيزها وادلكها للأعلى و الأسفل دون ردة فعل منها طلعت زبي وبدأت افرك فيه) اجلخ (

قربت بوجهي على خرم طيزها وشممته وانا اشم لاحظ أن كسها بدأ يبتل عرفت انها صاحيه رجعت للخلف شويه ثم وضعت رأس زبي على كسها امشي عليه براحه عندها بدأت تصدر اهات مكتومه اه.اه..اه استمريت قليلا وأدخلت رأس زبي تارة وافرش كسها تارة أخرى وهب تأن ولكن بصوت ضعيف مع كل اه تصدرها اهيج أكثر، كنت على وشك إدخال زبي في كسها وصلت إلى أعلى درجه من النشوة أصبحت اريد اي خرم وخلاص قررت عدم التهور نزلت بهدوء وحذر على كسها وضعت طرف لساني عليه والحس مثل ما تشرب القطه الحليب اهات عائشه تعلو وتعلو عرفت انها صاحيه وعارفه
كملت لحس إلى أن انتفضت و سكبت شهوتها على لساني وهي تتاوه اه اه استنيت شويه لما تهدى وقربت منها وجلست على ركبي كل ركبه في جانب من جسمها وضميت طيزها الصغيرة على بعضها وأدخلت رأس زبي بين فلقتيها واخذت احركه لقدام و لورى كان شعور غايه في الجمال امشي بهدوء إلى كنت قد وصلت للذروة
تركت طيزها استندت على يدي الاثنين و رجلي فوقها و احك زبي في طيزها بقوة كانت لتصحي اي حد وانا افرش طيزها لاحظت يدها على كسها وتفركه مسكت فردت طيزها واضع رأس زبي على فتحتها وابعده أكثر من مرة وصارت فتحتها تفتح وتقفل مقدرتش استحمل و نزلت على خرم طيزها وهي نزلت معايا ووسخت ملاية السرير بكثرة سوائها ممكن لانها اول مرة بتمارس الجنس السطحي صدقوني التفريش اوالجنس السطحي له طعم آخر يجعلك في قمة الإثارة ويعطي للنيكه شعور بالنشوة

استلقيت شويه على السرير وقمت اخذت منديل من دولابها ومسحت طيزها ورفعت سروالها وكأن شيئا لم يحدث ورجعت ادراجي ودخلت الحمام مقدرش اعمل شاور ؛لانهم اكيد هيشكوا اني عملت حاجه ، غسلت زبي وطلعت نمت في الصاله
دقائق و بعدها فتحت شوشو باب غرفتها ومعها منشفه ودخلت الحمام عرفت انها كانت مستمتعه وصاحيه و قعدت اضحك في سري استنيت حتى طلعت وياريتني ما استنيت الشرمطه طلعت ومش لابسه حاجه ولفه المنشفه على وسطها ونص طيزها باين جت للصاله تظاهرت اني نايم القت نظرة لي وعادت لغرفتها لقيت نفسي سخنت تاني على جسمها لاني لسه مدخلتش زبي فيه

غيرت تفكيري ب شوشو عشان اعرف انام عدا شويه وقت وبدأت احس بالنعاس لكن سمعت صوت الباب وهو يفتح ونظرت الي الساعة لاجدها 1:10 وتسللت بجانب الباب اعتقدت انه سارق يظن أن البنات لوحدهن في المنزل
ما ان دخل فتحت ذراعي لكي امسكه لكن يالمفاجأه انها خالتي وقالت انت بتعمل ايه هنا قلت كنت فاكرك واحد عايز يسرق قالت ر** ميحرمنا منك يا راجل البيت وباستني على خدي.
مسكتها من وسطها ولفيت وجهها لوجهي وقبلتها في فمها والصقت زبي بكسها من فوق الهدوم وقلتلها وحشتيني قالت انت كمان ي حبيبي وبستها كمان وخلعتلها الطرحه وشديت رأسها عشان ابوسها بقوة بعد قبله طويله وضعت ع بزازها واتحسسها لقيتها بدون حمالات قرصت حلمتها وفركتها قالت اييي براحه ع حلماتي قلتلها وكمان بدون حمالات قالت عشان لما ارجع اكون جاهزة وبتضحك قلتلها ايوة كده عايزك ديما جاهزة ي شرموطتي قالت اححح اشتمني تاني قلت جسمك نار ي شرموطه عاوز ادخل زبي في كل حته رفعت عبايتها وأدخلت يدي والعب في كسها فجأة سمعنا صوت الغرفه ينفتح ابعدت يدي عبير هي فتحت الباب وخرجت الى الحمام ونحن ذهبنا إلى الصالون وانا في قمه الهياج
خرجت عبير من الحمام فرأتنا فسلمت علي و ع امها وقالت ازيك ي حمادة وين النوم طول الليل قلت كنت متعب.... المهم عامله ايه اخبار الدورس ايه قالت تمام الحمد ل*** انك سألت قلت ليه قالت اول مرة احس انك مهتم ولو شويه بي قلت كنت فاكر حياتك خاصه فامحبيتش ادخل وازعجك بأرائي
قالت لا من اليوم و رايح انت الي تتدخل في كل حاجه ملاناش غيرك قلت مالك ليه كلامك اليوم غير وضحكت قالت لا اصل مامي قالت انك بتحبنا اووي
قلت صحيح ...خلاص روحي نامي دلوقتي الصباح لينا حكي تاني وضحكنا وذهبت عبير وقلت لمنى بنتك اعدة زي القمر قالت ايه رايك فيها قلت من اي ناحيه قالت يعني جسمها وكلامها وكده )وضعت يدي ع كسها وفركته بقوه وانا اقول( اهم حاجه يكون زي ده قالت اكيد عندها زيه واحسن كمان قلت ايه ي جميل مش هنعمل واحد ولا ايه
مسكت يديها ووضعتها ع زبي وقالت واحد مش هينفع عاوزه اتنين قلت اسكتي انتي تقولي حاضر وبس وضربتها ع بزازها بقوة شويه قالت ايي حاضر امرك قلت كيف انيكك والشرميط دول جوة قالت تعالا للسطوح قلت ماشي
مشينا بهدوء ودخلنا المخزن وكان بداخله فراشين طرحناهن ع الارض بينما هي منحنيه تضع الفراش ع الارض
رفعت عبايتها إلى وسطها ولفيت بدي ع وسطها واحك وبي بطيزها الطريه وهي تتلوى وترجع بطيزها ع زبي وتقول اه اه هيا ي حبيبي ريحني ريح كلبتك قلعتلها العبايه فوجدتها لابساها ع اللحم قلت ع اللحم ي كلبه قالت ما انا سبق و قولتلك عشان اكون جاهزة قلت طيب هوريك ي شرموطه
قبلتها في فمها ومددتها ع الفراش ووضعت يدي ع كسها لقيته رطب جدا قلت ياه شكلك تعبانه قالت أوووف تعبانه وعايزة حقنه ي دكتور اكملت بعبصه ف كسها واقبل رقبتها واعض شحمه اذنها اردت ان المس اي مكان بجسدها المثير
انتقلت لبزازها وارضع حلماتها وهي تأن ايوة الحس عجبتك بزازي الحس ي حبيبي الحس ريح ممحونتك اه اححح
دفعتني وامسكت زبي وقالت أخيرا اقدر ادوقه بدأت تقبل في راسه ونزلت ع الخصيه و تتحسسها وتقبلها وعادت لراس زبي وأدخلت الراس فقط وبدأت تلحس الراس قليلا ثم أدخلته كاملا فتأوهت انا من اللذه اكملت هي المص وتنظر ناحيه لترى تعابير وجهي بدأت تسرع في المص حتى وصل زبي إلى آخر حلقها وعادت تلحس بهدوء ولكني امسكت رأسها وادخلته بقوه كدت اخنقها وأصبحت احركها حتى هجت بما فيه الكفاية قمت مرة وحدة قالت مالك قلت دورك يا شرموطه
نيمتها على ظهرها وفتحت رجليها بدأت اقبل أفخادها وثم زنبورها ولحسته بلساني ومشيت لساني ع كسها صعودا و هبوطا إلى قالت خلاص مش قادرة اح انت بتموتني كلامها كان بيهيجني فتحت شفرات كسها وأدخلت لساني إلى أقصى مكان وحركته بقوة فشهقت وصرخت ااااااااهههه اههه ايييي خفت من ان أحد قد سمعنا قلتلها هموووس فضحتينا قالت ذوبتني ،كسي ذاب نيكني قطعني

سكس اغتصاب حوامل . صور سكس زنوج . سكس جميلات ناعم . سكس بنات حوامل . طيز مربربه . مص بزاز منقبات . سكس طحن

قمت وقربت زبي من كسها امسح عليه إلى الأعلى و الأسفل واضغط ع زنبورها المتورم وهي تتاوة اه اه خلاص مبقاش في حيل نيك بقى رفعت كسها للإمام فدخل زبي كاملا فشهقت هاااااا وكانت حتصوت لكن لحقتها ووضعت شفتي ع شفتيها امتصها وضغطت بزبي الذي غاص أكثر في كسها ولفت يديها ع رقبتي قلت عجبك ي شرموطه ولد اختك بينيكك اهو قالت اه عجبني انا شرموطتك ي راجلي وانا ارزع أكثر وادخل واخرج بقوة وهي كل ما ادخله وأخرجه اسمع احلى اه منها اه انت راجلي وانا مراتك الممحونه نيكها نيك مراتك التعبانه وانا انيك فيها بقو

Did you like this article?

0 0
You need an account to vote on this article. Create a new account over here
اجمل قصص سكس بنات عاهرات تتناك من الازبار بوضعيات مختلفه عاشقة النيك

Do you want to write blogs?

Create a free account to start writing blogs immediatly.

Sign up now!
Or login to your account
Login
Do you want to read blogs?

Subscribe to our newsletter to read the best blogs Nobedad has to offer.


Related articles

Comments
You need an account to comment on this article. Create a new account over here.
There are no comments yet..